Translate

sestdiena, 2010. gada 4. septembris

Vienā dienā no Rīgas



Blogi būs vairākos turpinājumos un uz katru no tiem varēsiet pāriet šeit uzklikšķinot uz adresi:
Latvijas daba 2.daļa


Bet šeit varat iepazīties ar pirmo daļu.
Ko var redzēt vienas dienas braucienā no Rīgas? Jā, tāds man bija jautājums pirms šo pasākumu uzsāku. Ja gribas paceļot, bet naktī tomēr gulēt savā gultā, savā mājā.
Es, ar savu gimeni to sākām jūnijā un tad turpinājām katru sestdienu, svētdienu līdz likās, ka pats krāšņākais jau apskatīts. Braucām līdz tumsai prom no Rīgas un tad, kad nakts dēļ bērni bija jau aizmiguši un fotografēt tāpat vairs nebija vērts, devāmies atpakaļ. Vienā gadā tā nobraucām apmēram 13000 km pa Latviju un bijām ārkārtīgi pārsteigti par to, cik daudz te skatāmā. Jā,- varbūt tas bija mazāk kā citās tālās un eksotiskās zemēs, varbūt te nav grandiozu objektu un skatu, bet te ir daudz, daudz vietu, kas ir skaistas, mīlīgas, gleznieciskas.. Daudz. Varbūt ir jāmāk to saskatīt.
Turklāt aizraujošs ir arī meklēšanas un atrašanas process. Tas ir piedzīvojums, kuram ir vērts ļauties
Tad nu es gribu jūs iepazīstināt ar to, ko redzējām šajā vasarā. Mazpamazām sagatavošu un pievienošu dienu pēc dienas, braucienu pēc brauciena uz atsevišķām emuāra lapām. Es rakstīšu un rādīšu to, ko paspēju uzzināt pats. Bet ja jums ir ko papildināt,- es būšu tikai priecīgs par saņemtu informāciju un attēliem.
Paldies.
Ļaujaties arī jūs!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru